Подрачје за наслов и изјава за одговорност
Правилен наслов
Општа ознака на материјалот
- Текстуален запис
Паралелен наслов
Други информации за насловот
Изјави за одговорност за насловот
Белешки за насловот
- Паралелни наслови и други информации за насловите: Women’s Refuge and Children’s Home, Women's Refuge
Ниво на опис
Депо/репозиториум
Сигнатура/Референтен код
Подрачје на издание
Изјава за изданието
Изјава за одговорност за изданието
Подрачје за посебни детали специфични за одреден вид материјал
Изјава за размер (картографски)
Изјава за проекција (картографски)
Изјава за координати (картографски материјал)
Изјава за размер (архитектонски)
Надлежност за издавање и деноминација (филателистички)
Подрачје на датуми на создавање
Датум(и)
-
1876-1916 (Креирање/создавање)
- Создавач на архивски материјал
- Women's Refuge and Infants Home
- Место
- London, Ontario
Подрачје за физички опис
Физички опис
51 cm of textual material
5 microfiche
Подрачје на издавачки серии
Правилен наслов на издавачката серија
Паралелни наслови на сериите на издавачот
Други информации за насловот на серијата на издавачот
Изјава за одговорност во врска со издавачка серија
Нумерирање во серијата на издавачот
Белешка за издавачката серија
Подрачје за архивски опис
Име на создавачот/имателот на архивски материјал
Биографски историјат
The Women’s Refuge and Children’s Home was opened in 1876 by the WCA with the aim of sheltering infants and women who were deprived of housing and support. The Refuge took in children under the age of two who were orphaned or deserted, with the goal of adopting them into other families. Women who entered the home were expected to pay an entrance fee and stay for a least a year to help establish a more fortunate situation upon their leave of the home. In 1878, the Women’s Refuge moved from their original location on Grey Street to 190 St. James Street, where it remained for the next thirty years.
Renovations and additions were completed on the home from 1899-1900, after the decision to improve the current home instead of purchasing a new one. In 1907, the lot behind the home was purchased and turned into a vegetable garden to improve food budgets and provide some responsibility to the young women residents. In the 1910s, the home also served as an alternative residence for women who applied to live at the Aged People’s Home.
In 1916, the Women’s Refuge and Infant’s Home was unexpectedly closed. Government inspectors censured the Home for not taking precautions to isolate a mase of measles. The responsibility for the infants was transferred to the Protestant Orphans Home. The Home became an Annex to the Aged People’s Home, with a single nurse and twelve residents. In 1919, the home was officially sold to the University of Western Ontario to be used as a library.
Историјат на чување/старателство
Опсег и содржина
The sous-fonds consists of records related to the Women’s Refuge and Infant’s Home. Material includes adoption records of the children in the care of the home, and registers of admissions and residents.
Подрачје за белешки
Физичка состојба
Непосреден извор на набавка
Средување
The sous-fonds has been arranged into the following series:
Series 1 Patients & Residents
Јазик на материјалот
Писмо на архивскиот материјал
Забелешка за јазик и писмо
Test
Локација на оригиналите
Достапност на други формати
Ограничувања на пристап
Access and reproductions of personal and medical records in this sous-fonds may be restricted. Requests for access must be made by submitting a Research Access Request, and may require consultation with the archivist and the signing of a formal research agreement.
Услови со кои се регулира користењето, репродукцијата и објавувањето
Информативни средства
Сродни материјали
Дополни
Алтернативни идентификатор(и)
Стандарден број
Стандарден број
Пристапни точки
Пристапни точки на предметот
Пристапни точки на место
Пристапни точки за име
- Women's Christian Association (Предмет/Тема)